Ringhede 6 Postad 31 Augusti , 2006 I morse fanns en tråd om förarbevis här på forumet. Nu är den borta. Varför fick inte den vara kvar? mvh Rolans Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Eklund 0 Postad 31 Augusti , 2006 Kan det inte vara trådskaparen som tagit bort den då? Iofs så vet jag inte om man kan ta bort sina egna trådar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Immeln 0 Postad 31 Augusti , 2006 Hej! Ingen censur från MG denna tråd har jag tagit bort så skyl på mig. Tyckte det kom längre och längre bort från huvud frågan. Ni får väl skapa en ny. Hälsningar Paul Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Svamp-bob 0 Postad 31 Augusti , 2006 Vad knäppt att man bara kan radera trådar sådär. Helt sjukt egentligen.Kul att komma med inlägg som andra bara kan radera bäst det passar de. Blä för dylika skitfunktioner i ett forum. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ringhede 6 Postad 31 Augusti , 2006 ???????????????????? /Roland Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ringhede 6 Postad 31 Augusti , 2006 Och vilken rätt har du att avgöra att ta bort de inlägg som vi har gjort??? /Roland Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Eustace 0 Postad 31 Augusti , 2006 Denna fråga rör ju samma sak som han som ville ta bort alla sina trådar då han ej fick(?) vara kvar. Vem äger trådarna? Jag tycker det är självklart att det jag skriver skrivs på ett allmänt forum och därför tillhör allmänheten och inte mig själv. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Svamp-bob 0 Postad 31 Augusti , 2006 Ooooppss, försiktigt nu... Annars kanske någon raderar tråden... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
FinnSpeed 0 Postad 31 Augusti , 2006 Immeln har enligt forumets regler (ni har väl läst vad ni accepterat) rätt att ta bort inlägg/trådar inom 7 dagar efter det att han postat dem. Tar du som trådskapare bort ditt första inlägg så försvinner tråden. Helt enligt reglerna, gott sjömanskap ? Regler & upphovsrätt av innehåll på maringuiden.se All information/material som du skickar in, skriver, postar, mailar eller liknande till maringuiden.se kommer att behandlas som icke konfidentiell och som maringuiden.se´ s egendom. Inskickat material kan komma att användas i andra sammanhang av maringuiden.se eller i tryckt media, även av samarbetspartner till maringuiden.se. Eventuella foruminlägg och kommentarer kommer att finnas kvar på sajten efter det att du avslutat ditt medlemskap. Du har möjlighet att själv radera eller ändra i dina inlägg i 7 (sju) dagar efter det att du postat ett inlägg, därefter är radering/redigering ej möjlig. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Svamp-bob 0 Postad 31 Augusti , 2006 Visst är det OK att man ska kunna ändra och redigera på SINA inlägg, men att kunna radera hela trådar med andras inlägg är ju bara helt knäppt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ringhede 6 Postad 31 Augusti , 2006 Ställde en relevant fråga i hans tråd vilka förhoppningsvis några svarade på och allt är borta nu. Trodde att en person som uttalar sig om förarbevis ska ha gott omdömme men så var inte fallet. /Roland Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Fredrik_J 0 Postad 31 Augusti , 2006 Bättre isåfall att låsa den, inga fler inlägg -men läsbar. Till nästa gång.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Korken Postad 2 September , 2006 Ang. censur. Jag har noterat att det under sommaren har försvunnit vissa grejer jag har skrivit, är det kanske så att inte heller admin laddar bössan med skarpa skott? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Myggbetet 2 Postad 2 September , 2006 Nu är ni bra skraja att jag ska ta bort Väjningsregeltråden va Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Wille Postad 2 September , 2006 Kan du inte trolla bort dig själv istället?? /W Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Myggbetet 2 Postad 2 September , 2006 Jo Wille nån kväll när jag var trött på de här så försökte jag, men Admin ville så gärna ha mej kvar så jag var gentleman och ställde upp.. Men seriöst hur tar man bort sej själv? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
FinnSpeed 0 Postad 2 September , 2006 Fråga inte Wille Han försökte trolla bort sig själv från MG en gång men ingen annan ville ha han så han blev beamad tillbaka till forumet från yttre rymden. Straff eller belöning ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Wille Postad 2 September , 2006 Ja du, fan vet om det var så lyckat egentligen. Med så många lågvattenmärken det finns här numera så ska jag starkt fundera på att retirera till något trevligare ställe. /W Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Myggbetet 2 Postad 3 September , 2006 Det var just det jag tänkte, Wille måste vara rätt kille att fråga. Tycker MG är ganska trevligt synd bara att inte alla bara kan ta det för vad det är.. Nu är det Sovdags för mej, känner att jag har gjort en god gärning här på MG innan jag knallade till sängen iaf, så nu kan jag sova gott. Godernatt allihop/Jimmy Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
krawa 4 Postad 3 September , 2006 VA E DE FRÅGAN OM e de så att båtsäsongen börjar ta slut och irritationen tar över, isåfall kom det tidigare i år än 2005. lägg av med dessa jävla på hopp emot varandra. hälsningar en otroligt gladlynt båtägera med stolthet i mig Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 3 September , 2006 Tja, om du anser det är en god gärning att radera hela trådar så är du nog fel ute. Nu finns det ju ytterligare anledning för andra att inte svara i dina trådar! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Wille Postad 3 September , 2006 Konkreta förslag är mailade till Jan Andréasson för att få fram en förändring av forumet för att minimera konfrontation mellan motor och segelbåtsägare. /Wille Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Svamp-bob 0 Postad 3 September , 2006 Det som behöver ändring är väl möjligheten att radera andras inlägg. Segel och motorbåtister borde väl kunna samsas i samma forum? Fjantigt värre om man inte kan det, är inte folk torra bakom öronen? Det spelar väl ingen roll om man har en motor eller en pinne på sin båt, varför skulle det spela någon roll överhuvudtaget? Det kan jag inte begripa. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 3 September , 2006 Med regler eller utformning för att sära på intressena bygger vi definitivt inga broar mellan motor och segel! Vad är det för fel på att ha det som det är? Gillar du inte att konfronteras med motorbåtsägare så finns det väl utmärkta alternativ för dig, både på tex. fendern eller sailguide! Acceptera eller dra! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Myggbetet 2 Postad 3 September , 2006 Jag ska göra ett inlägg till om det här och det är det jag skriver nu. Sen lägger jag ner allt som har med det där att göra för jag tycker det börjar bli en jävligt trist stämning. Du skrev i tråden som nu är raderad att tråden var meningslös, oseriös och att den inte gav forumet någonting, jag minns inte säkert men var det inte du som dessutom påstod att den var till för stt slå något slags rekord? Och nu är du den första att klaga på att den är borta och anse att jag återigen har gjort fel, trots att jag handlat efter Dina åsikter? För mej är det Uppenbart vem det är som tjafsar och Söker konflikt. Hoppas det är det för flera än mej! Jag tycker det hade varit synd att ta bort tråden för evigt och inte kunna läsa alla intressanta svar, så därför kopierade jag hela tråden innan jag tog bort den, säljes till högstbjudande! //Jimmy Larsson Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 3 September , 2006 Om? jag använt orden meningslös och oseriös, är det då samma sak som att jag anser att tråden ska bort? Men om jag nu ska leka fjantdetektiv som nån kallade det, så kanske det låg något i det sista jag skrev i tråden! Ska bli kul att se hur lång tid det tar innan vi fjantdetektiver upptäcker ditt nya alias! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Eustace 0 Postad 3 September , 2006 Det jag skulle vilja var att ta bort gradbeteckningarna och antal inlägg då det får folk att skriva en sabla massa menlösa inlägg. Jag vill absolut inte dela på motorbåtsfolk och seglare, har valt det här forumet före sailguide av en anledning, mycket bredare kunskap. Sen kan jag ha mycket mer gemensamt med en Snipåkare än en Bavariaseglare. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
krawa 4 Postad 3 September , 2006 att det kan vara så svårt att låta bli kommentera dessa konstiga inlägg kommigen nu ni e väl vuxna båtägare. man e inte vuxen försen man kan skilja på trams och provicationer. mvh krawa Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser