fannie 0 Postad 31 Augusti , 2006 Hej. Jag undrar om det fins kvinnor vid rodret som vill utala sej när det gäller koforten ombord mvh ove Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
fannie 0 Postad 31 Augusti , 2006 Hej ett litet inlägg jag menar om det fins kvinnor som är med och pratar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hustran 0 Postad 31 Augusti , 2006 Jodå,visst finns det kvinnor som pratar,vissa tycker för mycket.(prat alltså)Men antagligen är vi för upptagna med att mata och pyssla om våra män så vi hinner inte med att sitta hela dagarna och munhuggas på datorn.Rodret måste passas och kofoten användas med försiktighet på motsträviga karlar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
fannie 0 Postad 1 September , 2006 Så klart du har rätt men man vill prata med alla både med och utan??????? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hustran 0 Postad 1 September , 2006 Med alla? Utan? Jag förstår nog vad du menade,Det är nog så att MG.är en manlig åkomma.Men om du vill dryfta problem,så verkar alla vara underbara att svara.Jag har fått härliga tips.Tack alla MGare.Att vi inte snackar så mycket kanske beror på att vi inte vågar.Det blir i bland rätt fåniga frågor.Men om du inte frågar får du ju aldrig något svar.Mvh/hustran. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
fannie 0 Postad 1 September , 2006 Hej nu är jag tillbaka igen det där med kofoten låter intresant vad nenar du med det Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
fannie 0 Postad 1 September , 2006 varför jag undrar om kofoten är bara för jag är en hantverkare till vardags Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hustran 0 Postad 2 September , 2006 Hoppsan,ser nu att du troligen menade konforten.Den är nog inte så mycket att tala om i vår båt,eftersom den mest används till transport.Kofötter är ju användbara både till lands och till sjöss,eller hur? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 3 September , 2006 Var vill ni komma i denna tråd. Ove varför vill du ha ett uttalande om kofferten din, du har hamnat på ett båtforum inte något rese eller mode magazin, kul nick föresten vet du vilken kvinnlig kroppsdel som brukar gå under dit nickname. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
fannie 0 Postad 3 September , 2006 Ni har missupfattat det jag menar om ni ser på fösta innlägget så blev det felstavat jag menade komforten ( inredning på båtar ) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 4 September , 2006 ok! det var tur det trodde du fått kärringar med koffertar i båten din. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 4 September , 2006 Håller med dig komforten är helt beroende på er kvinnor. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 4 September , 2006 kul med nätbilder, ser lite sliten ut men räkan är fortfarande avvundsjuk på förra kneget. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 5 September , 2006 Såg först inte att det var du, hårt liv måste slita på både pumpen och handtaget. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
cerber0s 1 Postad 6 September , 2006 Skulle komfoten uppfattas annorlunda av kvinnor än av män? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hustran 0 Postad 6 September , 2006 Jajamensan,det vet man ju att män bara behöver en träbänk att sova på och slafsar gärna i sig maten direkt ur kastrullen.Värme är inte så viktigt,det är ju mest praktiskt att slippa klä av sig när man trär en pressening över sig på natten. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
cerber0s 1 Postad 6 September , 2006 Ja. Tycker inte kvinnor lika dant? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
fannie 0 Postad 6 September , 2006 Hej allihop Det här blev riktit roligt Vi skulle verkligen träffas påbryggan och ha en intim F????? vad vi skulle ha roligt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 7 September , 2006 Vi skulle verkligen träffas påbryggan och ha en intim F????? Du är nog på fel forum för kontaktannonser. Ett F????? på komandobryggan och utan direkt insyn är nog ok men på vanliga bryggan räknas det som allmänplats och faller under förargelseväckande beteende. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
fannie 0 Postad 7 September , 2006 F som i fest man festar tillsammans Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 7 September , 2006 Undrar egentligen vad för sorts fantasi du har? Jag tycker du lyckas hitta sex och snusk i varenda inlägg du svarar på... Undrar vad du kan få ut för anspelningar ur detta inlägget, mer än att du naturligtvis anser att jag är samma användare som fannie? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 8 September , 2006 Raderat eftersom det inte passade MPD Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 8 September , 2006 Oj, det är visst någon som blivit sur... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser