jaww 2 Postad 29 Augusti , 2006 Jag behöver byta klädsel i min Sea Ray 220 OV Select, någon som har tips på någon som kan göra detta. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 227 Postad 29 Augusti , 2006 Klädseln - är den på dynorna i ruffen, på stolarna i sittbrunnen eller på skrovsidorna i ruffen eller någon helt annanstans på båten? Om det är på skrovsidorna i ruffen finns lite tips på min hemsida under förbättringar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jaww 2 Postad 30 Augusti , 2006 Det gäller klädsel på bakre dynor samt klädsel på motorluckan. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 227 Postad 30 Augusti , 2006 Kolla i Gula Sidorna efter sadelmakare nära där du bor, de brukar kunna fixa sådant. Ring runt och ta in offerter. Lättast att jämföra dem är om du bestämt i förväg vad du vill ha för tyg (galon? färg? etc), har måtten samt ett par bilder som går att maila. Kolla lite här också för tips, http://www.batnet.se/batnet/kategori/kategori.php?kid=9 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jocke-SeaRay 13 Postad 30 Augusti , 2006 Är du i sthlm / solvalla, så besök AutoClay ...? eller hur det nu stavas...? En gubbe som kan ALLT om klädslar ........ Har själv anlitat honom , = helnöjd !!! //JSR Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bobban 0 Postad 31 Augusti , 2006 Hej! Vi befinner oss i Göteborg, men ge oss måtten, ca, så ger vi dig ett pris. Med tanke på vad andra företag tar så lönar det sig att skicka oss dynorna med bussgods!!! Vi har fått jobb från Stockholm, Oslo, Fredrikshavn samt husvagnsdynor runt hela Sverige. Naturligtvis kan andra vara billigare men chansen är väldigt liten i totalpriset. Oavsett, lycka till. Vänligen Yvonne o. Bobban Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser