Soony 0 Postad 28 Augusti , 2006 Jag har en Eberspächer D1L som slutat fungera. Jag har fått hjälp med att konstatera att det är fel på styrenheten. En ny går givetvis att beställa men den är ganska dyr. Har du någon aning om var man kan få tag i en begagnad? Styrenheten är märkt med artikelnummer 20 1575 500 000 samt Hella artikelnummer 5 HB 003125-01 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 28 Augusti , 2006 sitter i en del bilar kolla folka bussar mm. Om jag minns rätt så brukade pumpen lägga av och då blev det felsignal till relät, kolla anslutningarna och pumpen ska vara ansluten till hårdslang och så nära tanken som möjligt, sen fannsdet också på bilmodellen en automatsäkring på värmaren. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
roblin 0 Postad 24 Juni , 2007 Hej! Jag har samma fel tror jag. Jag har en D1L med samma problem, jag får ingen utsignal till pumpen. Hur fick du tag i en ny styrenhet? Jag har lyckats med att få min ebersp. att starta 2 ggr på c:a 20 försök. Så nu tycker jag att det är dags att göra något åt mitt problem. Jag har samma art. nr. på min styrenhet. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser