Kenneth_S 137 Postad 28 Augusti , 2006 Glömmer du inte, va...? Bosjö25 vart det. En i din hemmahamn som har en sådan nämnde du, och att du skulle fixa info och bilder.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
AudiTQ 1 Postad 28 Augusti , 2006 varför inte skicka ett Privat PM till Räkan istället för att skriva det som ett inlägg?..... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 28 Augusti , 2006 Han hoppas väl på ett smaskigt avslöjande fortfarande, det blir ju inte lika effektfullt i ett privat meddelande. Eftersom det är många som fortfarande tvivlar på Räkans existens, finns det nog lite att läsa ang. honom en bit ner i denna tråden. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kenneth_S 137 Postad 28 Augusti , 2006 MDP Ja, det var ungefär så jag tänkte... För han har inte varit så himla aktiv nu i helgen, som han vart tidigare i veckan... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
forever_young 0 Postad 28 Augusti , 2006 Jag har hört på omvägar att räkan blivit trött på muttan och är i frankrike och hämtar sin nya jolle! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
forever_young 0 Postad 29 Augusti , 2006 Keddy,har du fått någon info om Bosjö 25:an? Om inte kan du ju kolla med lillräkan han verkar ju vara aktiv nu!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kenneth_S 137 Postad 29 Augusti , 2006 Hahaha... Jo, jag har fått info... men det var varken från Räkan, Lill-räkan eller ens Krillet... Nä, skulle jag få någon form av info därifrån så blir jag förvånad... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser