Nyborjare 0 Postad 27 Augusti , 2006 Det sitter ju ett nautilock i min båt jag har 2 fjärrkontroller, vad gör jag om den jag har med mig gör sönder eller batteriet tar slut, reservbatteri visst med om jag tappar den eller den blir kass? har ingen manuall men det gick att ladda ner, där står det att det skall finnas en kod som manuellt kan knappa in på låset i intsrumentpanelen men hur tusan får man reda på denna ?? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
forever_young 0 Postad 27 Augusti , 2006 Koden får man med på en bricka när man köper larmet. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
forever_young 0 Postad 27 Augusti , 2006 Har en bekant som gjorde av med brickan och skulle köpa ny fjärrkontroll,han lyckades inte!så det gäller att vara rädd om åtminstånde en av dem! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nyborjare 0 Postad 27 Augusti , 2006 Säljen har den inte kvar och fick inte när han köpte dvs det är kört vad gör man då ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bossee 11 Postad 27 Augusti , 2006 Du köper en 3:e fjärrkontroll så kanske du klarar dig. Vore väl atan om du skulle ha bort 3 fjärrkontroller. Så kan du kanske fixa ett gömställe i båten och där gömma en reservnyckel om den du normalt använder skulle paja när du är på sjön. Det var osis att du inte fick med kodkortet. Men jag tror inte det är mycket du kan göra annat än att nu förlita dig till dina fjärrkontroller. Du kan ju ringa till Marinprotect och höra dig för så får du definitivt besked (om det nu är ett Nautilock gen 4 du har - kan hända att man brukade kalla även BoatGard 200/201 så också förr). http://www.marineprotect.se/ /Bo Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
00460317078680 0 Postad 28 Augusti , 2006 Kontakta oss på Göteborgs Marinservice AB så hjälper vi dig. Tel 031-7078680. Mail: info@goteborgsmarinservice.se Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser