kanshepeter 0 Postad 27 Augusti , 2006 Flyttade just till vår nya båtklubb i mälaren. Ganska lustigt tidigare har jag nästan aldrig sett en Exotica och nu ligger två till vid vår brygga.. Riktigt trevligt. Bilder på dessa två i mitt fotoalbum... Peter Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jonke_66 3 Postad 27 Augusti , 2006 tjena, Kul! Du får väl prata med dom och försöka få med dom i klubben :-) Vart i mälaren ligger ni? /Jonas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jonke_66 3 Postad 27 Augusti , 2006 Aha den krämfärgade mötte jag för någon helg sen vid kungsängen. åkte mot den men dom fortsatte bara :-) /Jonas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kanshepeter 0 Postad 27 Augusti , 2006 Pärlorna ligger i uppl väsby,,,ska snacka lite med dom vid tillfälle Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kanshepeter 0 Postad 10 September , 2006 jag har nu snackat med , paret som har den krämfärgade, dom hade gått och sneglat på min båt och undrat hur det kommer sig att det plötsligt ligger tre Exo på samma brygga,, och dom vill så klart bli medlemmar, här. Jag nämde att du mött dom vid kungsängen, och dom kom ihåg det.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser