Gäst rakan Postad 25 Augusti , 2006 Hej! Hej! Räkan här hur mpr ni i dag det är ju fredag. själv packar jag för att jag skall ut och resa. Mvh Räkan Räkansson Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
StigH 0 Postad 25 Augusti , 2006 Jag mår fint, skall ut o segla Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst rakan Postad 25 Augusti , 2006 Hej! Hej kommer su till kräftskivan? eller skall du bara ut och segla? Mvh Räkan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
oceanis 2 Postad 25 Augusti , 2006 Hej Räkan Jo nu mår jag bra för det är ju äntligen fredag kväll. Ska försöka vara i båten hela helgen, stack ner efter jobbet och satte på värmen. Lycka till på kräftskivan. Du måste berätta på måndag hur det var, hade själv tänkt dra ner till Öppet varv men det känns så långt just nu (Stockholm) Per Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
StigH 0 Postad 25 Augusti , 2006 Här behövs ingen värme, solen skiner och det är varmt o skönt både på land o i vattnet. Jag kommer att segla förbi Gullholmen, men jag får alltid sådan huvudvärk efter kräftskivor, så jag avstår. Det är nog dillens fel tror jag. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
oceanis 2 Postad 25 Augusti , 2006 Ja lyckliga Ni som bor på framsidan :-) Per Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst rakan Postad 25 Augusti , 2006 Hej! Räkan här, jag bor på baksidan i stockholm. Mvh Räkan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Wille Postad 25 Augusti , 2006 En stockholmare skulle ALDRIG erkänna att han bor på baksidan, nu har du avslöjad dig totalt! /Wille ps. detta inlägg raderar jag inte, det är ett bevis. ds. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Seafl0wer 0 Postad 25 Augusti , 2006 Som genuin Stockholmare så känner jag mig helt komfortabel att bo här på baksidan ! Spelar ingen roll vad ni i Götenet vill kalla stan för, den blir inte mindre trivsam för det Så det beviset håller nog inte vid en närmare juridisk granskning! Men pärlan i Sverige är givetvis Karlstad vid Vänerns strand! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
oceanis 2 Postad 25 Augusti , 2006 Ja men det är fint här i Stockholm, tycker en inflyttad från västra sidan. Skärgården har sin charm här men vänligheten bland båtägarna är nog bättre både i Danmark och västsverige. Per Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
MrMyth 0 Postad 25 Augusti , 2006 Du har förstått det hela perfekt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Seafl0wer 0 Postad 25 Augusti , 2006 MrMyrth!kollade din sjöbod ... verkar som om vi är på samma longitud OCH latitud när det gäller vart man hittar bästa mysfaktorn i Sverige Per!Tyvär måste jag instämma med dig ... hade tidigare typ 10-20 år tillbaka landställe och båt i Sthlms skärgård och upplevede då att det var riktigt gemytligt i Sthlms skärgård ... men när man nu är ute och seglar i hemmavattnen så är det inte riktigt sig likt Däremot så upplever jag att det är otroligt vänlig stämmning på norra Vänerns vatten, där man ju stöter på MrMyrth och hans gelikar från Värmland ... ALLA vinkar och hejar på varandra. Får man problem så är det alltid någon som dyker upp och hjälper till! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser