BBertil 0 Postad 23 Augusti , 2006 Hej! Jag har en propeller till ett alpha one drev där själva gummit i navet har tagit slut så att propellern slira hela tiden. Har hört att man kan pressa ut navet och sätta på nytt gummi man var kan man få detta gjort undrar jag? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 213 Postad 24 Augusti , 2006 Det finns massor med företag som bara jobbar med att serva propellrar, kolla med något av dessa. http://www.batnet.se/batnet/kategori/utrustning.php?kid=4&aid=81 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BBertil 0 Postad 24 Augusti , 2006 Hej och tack för tipset. Efter att ringt runt lite kan jag meddela att det ej är så många som byter gummit i propellernavet men en av dem som gör detta är Propellertrim till en kostnad av ca: 1500 kr. Hälsar Bertil Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Patrik_ 1 Postad 24 Augusti , 2006 1500 kr låter ganska nära en helt ny propeller... Annars går det ju att köpa enbart ett nytt nav, om du vet vad det är för fabrikat och modell på propellern. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser