Plantz 0 Postad 23 Augusti , 2006 Har sedan ett par månader tillbaka en Striker Combi med en 200 hk Mercury. Båten saknar trimplan. Båten är baktung och kommer gärna i självsvängning (fören guppar upp och ned) om jag inte placerar någon fram som barlast. Funderar på att flytta fram batterierna och se till att tanken alltid är full (180 liter). Någon som har erfarenhet av någon annan lösning eller är trimplan enda utvägen? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Secalka 0 Postad 23 Augusti , 2006 En hydrofoil kanske ???? Vet inte om den passar till den stora motorn men kanske...... http://www.maringuiden.se/forum/;thread=106389&highlight=hydrofoil //Calle Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Seafl0wer 0 Postad 23 Augusti , 2006 Hej! Kanske Smart Tabs kan vara något för dig också! Jag har en tråd ute där jag efterlyser erfarenheter av Smart Tabs ... enligt den amerikanska hemsidan och referenserna där verkar dom kanonbra, finns även modeller av dem för större båtar som din! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser