fannie 0 Postad 22 Augusti , 2006 Hej. Vi är några som fiskar i fyrväpplingen varje år och det tar aldrig fel rätt drag samt lina men får aldrig fisk vad ska man göra är det någon som vet hur man ska ta dom rackarna vilket drag är bäst Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
V8dc 0 Postad 22 Augusti , 2006 Jag har aldrig åkt utan fisk därifrån. Fiskar bara med fluga. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
PeterDeleter 0 Postad 23 Augusti , 2006 Tjena Varit där massa under åren och det som är helt outstanding är att ro med minsta flytande Rappalan med gul rygg. Kanske lite tråkigt firra så men ger utdelning. Lycka till! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
fannie 0 Postad 6 September , 2006 Det som gäller det är att vi är 20 personer som åker till Fyrväplingen varge år vi har varit där i 11 år jag har fått 2 fiskar vi åker dit mellan Fredag till Söndag vi tävlar vem som får den stösta fisk mellan 8.00 -16.00Och då menar jag tävling????? vad gör jag för fel tävlingen gäller kastspö med drag Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Volvo_Penta 714 Postad 6 September , 2006 Vilken av sjöarna fiskar Ni i? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
fannie 0 Postad 6 September , 2006 varet är Rörsjön Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Volvo_Penta 714 Postad 6 September , 2006 Har ingen erfarenhet av Rörsjön. Jag håller till i Skysjön och där fungerar Toby silver mycket bra. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Secalka 0 Postad 21 September , 2006 Vi brukar vara där med 60 kunder (Holmsjön) på våren och tror inte att någon har åkt tomhänt därifrån. De flesta fiskar med PowerBait. //Calle Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Dask 0 Postad 20 November , 2006 Hej Fiskar en del i rörsjön mest fluga dock men när jag fiskar med drag är det små skeddrag 5-12g men silver och blått eller riktigt skrikiga färger gul och röd. Svarta spinnare brukar också funka bra. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser