fannie 0 Postad 22 Augusti , 2006 Hej. Är det någon som kan rekomendera några bra sjökrogarut anför stockholm som man kan glida in på och få äta en god mat med underhålning så här sent på eftersommaren Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ChristerN 2 510 Postad 22 Augusti , 2006 Tror att Båtshaket på Ålö är öppet ett tag till. Läckert ställe som dock inte serverar varm mat och som bara har underhållning på helgerna i juli. Annars är det kanon-underhållning att bara se solen gå ner och uppleva stillheten. Annars kanske Utö värdshus kan passa? Eller Kroken i Nynäshamn? Eller den lite billigare krogbåten Freja, också den i Nynäs? F_n, måste ut snart!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Immeln 0 Postad 23 Augusti , 2006 Seglarhotellet på Sandhamn kanske. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pirayan 37 Postad 23 Augusti , 2006 Hur långt ut i stockholmsskärgård pratar vi om? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
AudiTQ 1 Postad 30 Augusti , 2006 Två av mina favoriter: 1. Svartsö Krog 2. Rastalina Sjökrog Ljusterö Lätt angöring och oftast så finns det platser kvar. Nu känner jag inte till deras öppettider så här sent på sommaren..men det är värt att kolla upp! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jocke-SeaRay 13 Postad 30 Augusti , 2006 Nämdö , Solvik ..en toppen krog en Shellmack . Prova sill å nubbebrickan ..!!!!!!!!!!!!!ett måste Gästbrygga att använda om det finns plats . Ej EL !!! Kymendö/Ornö Statoilmack och en häääärlig krog !!!!! MUUUMMMSSSSS //JSR Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
AudiTQ 1 Postad 26 April , 2007 Vad heter stället som ligger på Ingmarsö ?????? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Altono 0 Postad 26 April , 2007 Om jag inte minns fel så heter den Ingmarsö Krog. Ingmarsö, Grinda & Svartsö har den bästa maten enligt mig. Senast ändrad av Altono | 26 april 2007 | 16:37 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Altono 0 Postad 26 April , 2007 AudiTQHar du båten i närheten av Svartsö/Ingmarsö?jag har min båt på Ljusterö. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
AudiTQ 1 Postad 26 April , 2007 Jag hade min båt på Nykvarns Marina, ganska nära Ljusterö. Bor du på ön också ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Altono 0 Postad 26 April , 2007 Ja under sommaren bor ja där. Båten ligger i norrviken på Ljusterö om du vet var den ligger. Senast ändrad av Altono | 26 april 2007 | 20:19 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser