Gäst AudiV8 Postad 19 Augusti , 2006 Hello!! Vad kan ni tipsa för några vatten leksaker te.x tube eller någon sorts ringe ellr liknande. Lägg gärna in en bild på den Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
chali 0 Postad 19 Augusti , 2006 Tjaringen är en kul sak sedan har du forsilen som du kan köpa på clasholson det är nog den som har blivit mest poppis hoss mina vänner.om du har polare som är lite stryk tåliga och gillar när det snurar ordentligt så kan du även testa ski tupe sportsstoff gyro (clasholson) men då bör du ha en hyfsat stark och snabb båt (kortar du linan lite så snurar den mer=) kan även nämna att clasholson säljer ut den för ca 250kr nu mot tidigare ca:1000 kr.tyvär så har jag inga bilder mer en på gyron som det redan finns en tråd om så kolla hur den ser ut där för bilden hoss clashollson är jätte dålig och gör så den ser platt ut.mvh/chali Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst AudiV8 Postad 19 Augusti , 2006 Ja jag såg den på Clas Ohlson. Ski tube eller vad den heter. Fosilen finns den på clas ohlson?? dom har ca 5 st ringar tror jag en är ju för 2 st. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
chali 0 Postad 20 Augusti , 2006 Tja ja clasholson har fosilen medjag tror dom har 3 olika ringar en utan nylon en med nylon och en i nylon för 2 personer.du kan även kolla på olika saker här Ski Tubes, Towable Tubes, Sportsstuff Water Tubes & More - SkiDiscounters Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rivaldoo 0 Postad 20 Augusti , 2006 Har en vanlig ring som är bra för den kan ALLA åka med... Sen köpte jag en kneeboard som är lite bökig att ta sig upp på till en början men när man lärt sig är det hur kul som helst..Finns för nån tusenlapp hos Watski återförsäljare etc //Fredrik Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser