Hillbilly 0 Postad 18 Augusti , 2006 Hej! jag söker en båtplats i Mälaren omr. Stäket, Upplands väsby, Rosersberg, Märsta. Båten är en roddbåt längd 4,3m, bredd 1.7m med en lite snurra på. Behöver inte vara en brygga utan i en vass går bra. Betalar självklart! Tillträde Våren 2007. Mvh Daniel dalleeriksson@msn.com Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 210 Postad 18 Augusti , 2006 Ring och kolla med några av dessa klubbar, http://www.smbf.org/Medlemsklubbar.asp?id=29 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rivaldoo 0 Postad 18 Augusti , 2006 Ett bra tips som gav mig en båtplats är att kolla Blocket. Inte efter båtplatser utan efter folk som säljer båten. Ofta är det äldre människor som ska sluta med båtlivet och således också vill bli av med platsen. Funkar säkert bättre för mig i lilla Karlstad än i Storstäderna men det kan va värt att prova om allt annat skiter sig Mvh Fredrik Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Hillbilly 0 Postad 18 Augusti , 2006 Tack för tipsen grabbar, det verkar som det ordnar sej!! Mvh Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser