Suncab 3 Postad 17 Augusti , 2006 Hej Alla Dracoägare, Ska vår lilla klubb överleva och bli intressant, måste vi nog alla börja vara aktiva. Både genom inlägg och kanske uppdatera fotoalbum, kanske i första hand jobb vi gjort och dylikt. Inte sena semesterbilder, det finns det andra forum för. Staffan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Horizonblue 0 Postad 29 Augusti , 2006 Korrekt! Der har været lidt stille her på sitet over sommeren. Al begyndelse er svær, dracoklubben er jo ret ny. Men jeg håber bestemt på at Dracoklubben bliver mindst lige så aktiv som Coronet clubben(coronet.nu). Der skal være Coronet træf inden længe, hvor en af designerne af bådene kommer og holder foredrag. Det må jo være fantastisk for Coronet fans at opleve hvad der for dem er en levende legende Tænk sig om vi kunne få noget lignende på benene. Selvom Kåre Drangsholt desværre ikke er mere, må der være nogle af hans ansatte som kunne komme og berette om de glade dage, måske hans viv Vibeke, om hun stadig lever. For at vores klub skal blive mere aktiv, må vi nok reklamere mere, det var et rent tilfælde at jeg fandt dette site. Når engang Dracoklubben får sin egen hjemmeside med forum og meget andet, vil der også sikkert blive mere liv, folk vil tjekke ind ofte for at se om der er noget nyt. På dette site er der mange ting, som intet har med Draco at gøre, det forstyrrer og tager fokus væk. Jeg har selv Draco i hovedet næsten 24 timer i døgnet. Min Draco 2500 Flyfish skal renoveres fra A-Z. Jeg er ved at skifte bundrammen, den var rådden og det er et stort projekt at skifte den, det er ikke nok med en renovering, ALT skal fjernes og bygges op på nyt. Derefter skal alt aptering i kahytten fornyes. Kæmpe projekt, men det er med største fornøjelse at jeg arbejder på båden. Under min sjöbod er der billeder. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
claesh 0 Postad 6 September , 2006 Vår ambition när vi startade klubben här var att vi skulle vara aktiva. Mina renoveringsbilder kommer snart upp i min sjöbod. Dessvärre räcker det ju inte med att vi 3 engagerar oss. kan vi få fart på andra oxå kan det bli väldigt bra! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser