ss2100 0 Postad 14 Augusti , 2006 Hejsan har läst ett antal inlägg om båtar som plötsligt dyker upp vid sidan och kör om. Har backspegel i min båt, för mig så funkar det bra man har koll på vad som händer bakom aktern utan att få nackspärr. Hur många kör med backspegel? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
JohanJ 0 Postad 14 Augusti , 2006 Dom flesta vattenskid/wakeboard båtarna har ju back spegel, klart skönt att kunna titta rakt fram!! men visst, ser ju ut som en påse skit på dom flesta båtarna! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 211 Postad 14 Augusti , 2006 Inte jag. Funkar dåligt på en segelbåt då man inte sitter på exakt samma ställe jämt då man styr. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Yammi 0 Postad 14 Augusti , 2006 Jag hade gärna sett det som standard på båtar. Infällda som tex på vattenskotrar hade det tom kunna vara snyggt! Kör idag utan backspegel, mycket på grund av vad tidigare plankist påtalade. Det är fult. Men färdiga designade ingjutna från fabrik vore något annat det än de grejor som finns att köpa till och sätta dit. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser