kanshepeter 0 Postad 13 Augusti , 2006 Sorry det fanns inget bland papperen i min båt, Peter Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 14 Augusti , 2006 Fanns inte vadå ? Om det är elschemat så rita ett själv. Följ alla kablar och märk upp dom i ändarna. Jag lägger om elen på min och skissar efterhand. Elen från och under doughouset som exempel. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Wellcraft19 1 Postad 14 Augusti , 2006 Peter, Skulle det raka vara en Amerikansk bat, sa finns det en etablerad farg standard som de flesta tillverkare foljer. Kan hjalpa om du letar omarkta kablar... Se mera (fargerna finns en bit ner i texten): http://www.cmsquick.com/tech_abyc_E1.html Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kanshepeter 0 Postad 14 Augusti , 2006 Nu blev det nog en missuppfatning här, jag behöver inget schema eftersom jag har nytt elsystem i min båt, men det var en annan som frågade om jag hade till originalritning Exotic..och det har jag inte Peter Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser