Hpb_Anders 0 Postad 13 Augusti , 2006 Någon som vet om tv4s båtprogram kasta loss Finns/kommer på film? Jag missar nämligen avsnitten hela tiden /Anders Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Yammi 0 Postad 13 Augusti , 2006 Teckna prenumeration på tv4anytime.se (www.tv4anytime.se) så kan du se det och alla andra tv4-program när du vill (förutsatt att du har bredband). Även ett par år gamla avsnitt finns att avnjuta! Jag har det och det fungerar klockrent. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rivaldoo 0 Postad 13 Augusti , 2006 Tack vare ditt tips så blev det inget gjort på hela dagen...tecknade en prenumeration också och blev sittandes hela dagen med alla gamla avsnitt... Suverän tjänst ju...helt reklamfritt också. Kan verkligen rekommendera det! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
melle 7 Postad 13 Augusti , 2006 grrrGår ej använda www.tv4anytime.se för min del....pga jag bor utanför Sverige (Oslo)...Får passa på när man är i Sverige. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Macsailor 3 Postad 14 Augusti , 2006 Verkar inte fungera med MacOSX heller, utan enbart med Windoze. :-( Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iBoat 0 Postad 14 Augusti , 2006 Vi har världens bästa dator, men ibland är vi diskriminerade... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Yammi 0 Postad 14 Augusti , 2006 Haha ,,, ja det har ju producerats ett par avsnitt så om du streckkollade alla lär det ha tagit sin tid Men det är verkligen kanon med tv4anytime. Visst, programmet kommer inte upp förrän ett par timmar efter ordinarie sändning, men jag föredrar det ändå. Framförallt då man slipper all störande reklam och dessutom kan hoppa över bitar man finner mindre intressanta. En kanontjänst helt enkelt. Angående observationen att det ej fungerar på MAC så är den korrekt. Men jag vet att man jobbar på att presentera en lösning inom en snar framtid (är testpilot för tjänsten och har tidigare påpekat bristen). Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rivaldoo 0 Postad 14 Augusti , 2006 haha...upptäckte senare att det fanns fler sidor, så städningen får nog vänta ett tag till =) Massa bra fiskeprogram fanns det ju också... Känns som man äntligen hittat ett sätt att lura reklammakarna Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
batrookie 0 Postad 14 Augusti , 2006 Du får väl skaffa en dator utan hobby-OS Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Macsailor 3 Postad 14 Augusti , 2006 Ah, du syftar nog på Linux… ;-) MacOSX är ett kommersiellt OS, precis som Windoze, men utan de nackdelar som Windoze dras med (typ virus etc), men visst det finns nackdelar med att använda MacOSX också. Exempel är det som jag m fl tagit upp i tidigare inlägg. Bortsett från detta, har det varit en underbar sommar för segling. ;-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iBoat 0 Postad 14 Augusti , 2006 Skulle inte klara en dag utan mitt proffs-OS i mitt arbete...Jag tycker Windows är ganska ok för hemmabruk fast otroligt svagt när det gäller attacker av virus och annat skit. Någon gjorde en undersökning som gick ut på att ett företag med 20 anställda skulle kunna rationalisera bort 3 heltidstjänster om de hade mac i stället för PC. Lite off-topic men ändå... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rivaldoo 0 Postad 14 Augusti , 2006 Snälla...inget Nördkrig nu Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Macsailor 3 Postad 14 Augusti , 2006 Har sett en del inlägg (på andra websiter) där man förlöjligar kasta loss, men jag tycker nog att det är ett ganska ok program. Helt godkänt faktiskt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rivaldoo 0 Postad 14 Augusti , 2006 Helt klart godkänt... Det är inte dåligt att det finns ett båtprogram alls i dessa Dokusåpatider =) Gillar speciellt den där gubben som mekar lite...En klassisk Götet-gubbe. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
batrookie 0 Postad 15 Augusti , 2006 Som sagt...vi ska väl inte diskutera OS för mycket. Men vad är det du kallar proffs-OS. Syftar du på solaris på en Unix-burk så köper jag det direkt. Men inte om du menade Linux eller Mac-OS :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iBoat 0 Postad 17 Augusti , 2006 Vi SKA inte ha ett nördkrig Med proffs-OS vet du mycket väl att jag menar Mac OsX. Världens alla reklambyråer, filmklippare, pre-press företag och tryckerier använder Mac och det vi sysslar med är inte hobby. Vi vill ha ett intuitivt, innovativt, snabbt och virusfritt OS. Solaris? Är inte det Sun´ s operativ? Har stött på det några gånger och rörigare och mer användarovänligt gränssnitt får man leta efter, fast det var några år sedan så det är väl bättre nu kanske. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser