Nozer 0 Postad 12 Augusti , 2006 Som topic. Har båten ligger en bit utanför Västerås mot Enköpingshållet. Lite nyfiken om ngn här har fiskeställen att rekomendera i dessa vatten? På denna sida av mälaren då, efterssom jag inte gärna åker flera mil till en fiskeplats. Har vart ute en del men endast en halvstor abborre har mött sitt öde hittils =/ Är intresserad av allt i fiskväg, så om det e gädda eller gös kvittar. Tack på förhand /Tobbe Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nozer 0 Postad 17 Juni , 2008 Väcker upp denna tråd igen! Fiskelyckan har inte infunnit sig sista åren... Letar efter bra platser att utgå fran. Har gps med sjökort, samt ekolod. Så att hitta är inget problem bara man har ngt att utgå från! /Tobbe Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
opto 0 Postad 16 April , 2009 Också intresserad av fiske i eller kring Enköping. Ingen som vet något? Kommer att vara där under maj månad. I värsta fall får jag hyra en båt vid Bredsand och ro ut en bit och hoppas på det bästa. Måste man ha fiskekort där? //opto Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
limp 0 Postad 28 Juni , 2009 Hej. Ett tips som jag fått av en uppsala bo är vikarna runt skokloster för gäddfiske. det är det ända tips jag har. Jag har själv prövat där och fått många fina gäddor med varierande storlek! //Fredde Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser