Karlskrona 0 Postad 11 Augusti , 2006 Någon som vet var man kan hitta bra beskrivning och bilder på hur splitsning går till på nätet? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Korken Postad 11 Augusti , 2006 Finns en hel del trådar om det här, SÖK!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Persk 2 Postad 11 Augusti , 2006 http://www.animatedknots.com/splice/index.php?LogoImage=LogoGrog.jpg&Website=www.animatedknots.com /Persk Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Karlskrona 0 Postad 11 Augusti , 2006 Tack Persk för tips om en toppensida för ändamålet. Jag sätter igång direkt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
flipbop 2 Postad 11 Augusti , 2006 Mycket bra sida! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ginis 0 Postad 11 Augusti , 2006 Jag och knopar går inte så bra ihop, så jag brukar stoppa mina ändar i polyester. Ger en hård enda som inte delar sig. Jag brukar även färga ändarna så man vet vilka äe långa och kort. Gröna = korta, Röda = långa. Bästa är att lära sig göra knoppar, det är bara ett förslag!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser