Fatima 0 Postad 8 Augusti , 2006 Hej Polar 29 kamrater!!! Fatima har fått en spricka i luckan på skyliten. Är det någon som vet var en sådan kan införskaffas? Alla nya skylite går ju bara att öppna i ena sidan, är därför mest intresserad av orginal. MVH LEJ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Skandahlgren 1 Postad 20 Augusti , 2006 Hej! Vet ej, men jag har sett att de lite nyare polar 770 har likadan. Så de kanske går att få tag på, jag hade tagit kontakt med Polar. //Skandahlgren Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Fatima 0 Postad 20 Augusti , 2006 Hej!! Tack. Jag har fått tag i den som var ansvarig för Polar 29:an på Polar varvet. Han sa att företaget som gjorde bussluken har gått i konkurs för ett antal år sedan. Jakten får gå vidare. MVH L-E J Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Fatima 0 Postad 24 Augusti , 2006 Jag har fått tag i lösningen. Det finns ett företag i Norge AS Maritim, som har väldigt mycke delar bl.a. luckan till rufftaket som reservdel. www.maritim.no M v h L-E J Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gameburg 1 Postad 24 Augusti , 2006 Det var en bra länk, såg att de även har till nidelv mfl. mvh Patrik Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser