Rivaldoo 0 Postad 7 Augusti , 2006 Har nog inte vetat vad lycka var före idag Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bossee 11 Postad 7 Augusti , 2006 Hej, Grattis till ny fin båt! Ser du håller till i Värmland. Kanske det var Bosses Marinservice då som fick äran att leverera båt och motor? Håller själv till i Vänern. /Bo Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rivaldoo 0 Postad 7 Augusti , 2006 Stämmer bra det. Jag har båten i Karlstad... Lite vemodigt att lämna henne själv inatt men jag får väl vänja mig =) Värmlänning du också? /Fredrik Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bossee 11 Postad 7 Augusti , 2006 Japp. Har båten i Karlstad en liten bit upp i Klarälven. /Bo Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rivaldoo 0 Postad 7 Augusti , 2006 Där ser man. Vill passa på att åter tacka för hjälpen ang. Båtköpet. Du gav många och bra tips! Visserligen blev det ingen av de båtar du nämnt men ändå =) Ligger ju i Klarälven själv. Vid Heden/Karlstad Båtklubb... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bossee 11 Postad 7 Augusti , 2006 Ligger vid sjukhuset - båten alltså (mitt emot nya helikopterplattan). Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rivaldoo 0 Postad 7 Augusti , 2006 Tur det bara va båten Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser