pelmo 0 Postad 4 Augusti , 2006 Jag har en Exotic med 4 runda ventilationsfönster(kom 66-67) inskurna i salongsfönstren, ett av dem saknar den inre, konvexa plexiskivan som man spänner med en skruv för att stänga till. Det här är ett standardfönster som förr fanns för flera båtar - finns det någon som har en plexiskiva i reserv? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
simon78 0 Postad 29 Juli , 2007 precis samma gäller min båt. Hardu hittat något glas? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pelmo 0 Postad 5 Augusti , 2007 Tyvärr inte hittat något plexi till runda ventilerna. Trodde jag hittade ett på Tackel och Tåg(skeppsholmen) förra sommaren, men det visade sig vara ett nummer för liten storlek. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bolly 0 Postad 10 Mars , 2008 Menar du dom här? Finns på många norska även nya båtar. http://www.nettbaat.no/webshop/storefront.php?pid=892 Finns även 110mm Denna ventil finns att få tag på i Sverige. Däremot går det ju bra att beställa från denna site (jag har frågat dom) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser