peos 0 Postad 4 Augusti , 2006 Idag....min sista dag på semestern, då börjar hon krångla...båten alltså...vet hon att det inte blir daglig kontakt sen eller? Man kan ju undra, har funkat oklanderligt i 4 veckor, dagligen....sen idag, skulle starta henne...visst hon gick igång, sen kom rök från instrumentpanelen...kortslutning i kablarna....fixade detta....gick ut mot Tylösand...men hon jazzade med aktern....när vi kom iland efter en timme, kollade jag trimplanen....ena hydral slangen var brusten, oljan bara sprutat ut..inte konstigt det var ringar på vattnet....heehhee... men jag vill ändå tacka henne för 4:a fantastiska veckor...o ska laga henne så fort jag bara kan.....Tack Fia..... Peo Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
rillez 1 Postad 4 Augusti , 2006 ojojojo nu är det dax att byta du förstår båten har ledsnat på dig nu.så är det helt klart,heheh rillez Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ringhede 6 Postad 4 Augusti , 2006 Kan vanlig damer ha PMS så kan väll båten vara lite kinkig ibland också. Visst har hon känslor. /Roland Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 4 Augusti , 2006 Ja, 4 veckors semester kan ju ta kål på vilket äktenskap som helst. Men var inte ledsen, världen är full av dom, många av nyare modell. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
peos 0 Postad 4 Augusti , 2006 Inte då...jag Älskar Fia......tror hon gillar mig oxå.... men hon är lite putt på frugan....... Peo Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
qwintus 0 Postad 5 Augusti , 2006 Är fugan snyggare än Fia så är det klart att hon blir sur på dig, kan underlätta om frugan putsar mycket på Fia. Avsluta alltid semestern med en vecka själv eller med grabbarn då blir Fia på bättre humör så det går bättre Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ringhede 6 Postad 5 Augusti , 2006 Lite lyft och silicon kan fräsha upp alla damer. Något inför hösten kanske? Och varför inte, köp något nytt till henne, uppskattas alltid. /Roland Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser