Palmq 0 Postad 4 Augusti , 2006 Jag har en MerCruiser V8 5,7liter och nu vid 2000varv så har hon börjat ge ifrån sig ett knackande ljud. Om man lägger i friläge så låter allt normalt. Vad kan felet vara? Jag tackar för all hjälp jag får. Tack på förhand Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Danielgustavsson 0 Postad 4 Augusti , 2006 Jag har exakt samma problem och vid samma varvtal följ min tråd! har du renoverat din motor nyligen ? eller gjort något annat? är oljetrycket oförändrat? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 4 Augusti , 2006 den kankske vill bli en riktig motor dvs en DIESEL ;-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iBoat 0 Postad 4 Augusti , 2006 den kankske vill bli en riktig motor dvs en DIESEL ...precis den hjälp man vill ha. Är du säker på att det kommer från motorn? Om det bara låter med växel i kanske det kommer från drevet? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ringhede 6 Postad 4 Augusti , 2006 Knutarna i drivaxeln till drevet? /Roland Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser