starmac 0 Postad 3 Augusti , 2006 Jag och två kompisar ska äntligen göra slag i saken och köpa en Bowrider på 5-6m nu i höst eller i vinter. Då vi alla bor i stockholm innerstad så vill vi gärna ha en båtplats där. Är det någon som har tips på en lista med båtklubbar eller båtplatser centralt i stockholm, typ skanstull? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 3 Augusti , 2006 Hej! Gå in på www.smbf.org så får du fram alla båtklubbar i Saltsjön och Mälaren. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bergius 0 Postad 3 Augusti , 2006 Välkommen att kika på Årstadals Båtklubbs hemssida, www.adbk.nu. Tror att det kan finnas platser lediga. Hör gärna av dig om du undrar något, andreas@soloklubben.com. /Andreas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
starmac 0 Postad 7 Augusti , 2006 Låter intressant. Tar annars jättegärna emot fler tips på båtplatser inom tull! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bar190 0 Postad 7 Augusti , 2006 Tjenare! Det snabbaste sättet att få en bra plats torde vara att kolla med Pampas Marina om de har någon plats över i Karlbergskanalen. Dyrt som stryk, men just därför har de haft en del ledigt har jag för mig. Lycka till! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Martin_K 0 Postad 7 Augusti , 2006 Hej jag fick en båtplats i Årstadals båtklubb i maj efter ca 4 månaders kötid, så ställ dig i kö med en gång! (www.adbk.nu) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser