Gäst Postad 2 Augusti , 2006 Ni vet väl att förr eller senare så finns allt som skrivs på forumet ute på goggle, gör ett sök på ert nickname så ser ni hur fort det uppdateras och ligger ute för alla och envar. Så gör även allt annat dö, snack, runtkensyn, mm. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sigge_1 50 Postad 2 Augusti , 2006 Det är väl kanon, då lotsas man ju in till Maringuiden när man söker, jag hittade hit på den vägen. Allt finns på Google... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
flipperjens 0 Postad 2 Augusti , 2006 Ja man får ju tänka på vad man skriver Har ibland under senare timmar på dygnet under helgen kanske sluntit lite på knapparna, inte här kanske men på andra forum. Inte för att jag inte står för det jag skrivit men som du säger, allt finns kvar. Å andra sidan, vad gör det? Vi blir i alla fall snart bortglömda. Sommaren är här och vattnet är fortfarande varmt i skärgården det är väl det som räknas. / Jens Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser