Drago490 0 Postad 1 Augusti , 2006 Hej! Vill köpa en ny propp (rostfri = snyggt) Hur vet man vilka som passar? jag har en mercury 4cyl 100hk -88 Finns de andra fabrikat som har samma splines? Mvh Martin Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Drago490 0 Postad 2 Augusti , 2006 Och eftersom jag sätter på en motor som jag inte kört på båten förr så vet jag inte än om den proppen jag har är rätt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Steff008 4 Postad 3 Augusti , 2006 Hej Martin, Kolla genom denna tabell så ska du se att du blir klokare . http://www.miwheel.com/MIWheel/pdf/obsd_03.pdf Mvh, Stefan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper-Jocke 2 Postad 3 Augusti , 2006 Skaffa rostfri ! Inte bara snyggt, utan riktigt bra ! LYCKA TILL ! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Drago490 0 Postad 5 Augusti , 2006 har kollat på min propp som nu sitter på nya motorn. det står: 48 77346 A40L 19P hur mycke klokare blir man av det?? bör ja leta en rostfri med samma siffror på eller? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
MaCro 0 Postad 9 Augusti , 2006 Längst bak eller vid utblåset brukar det stå vilken stingning du har ex: 13x17. Kolla där. Hur fort går båten idag? Vikt? Längd? Ge mig lite data så skall jag titta i mina korsreferenser för Ballisiticpropellers. //Mac Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Steff008 4 Postad 10 Augusti , 2006 Du Mac, Var har du hittat korsreferenser för Ballistic (och Rapture)? Finns de någonstans på nätet. Jag skulle va lite intresserad av dessa referenser jag med. Mvh, Stefan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser