realmasa77 0 Postad 1 Augusti , 2006 Hej, vet någon var jag kan få tag i en jack plate, t.ex. CMC ML-65 eller Hi-Jacker? Finns det någon återförsäljare i Sverige? Blir så dyrt att beställa från USA. Tack, Mattias Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bossee 11 Postad 1 Augusti , 2006 Hej, Kolla med Frodé, kanske har nåt. http://www.frode.se/ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
realmasa77 0 Postad 1 Augusti , 2006 Han hade inget på hemsidan men jag skickade ett e-mail. Jag ser på din avatar att du kör Yamarin. Själv har jag en Yamarin 6110 med en Yamaha 200 hpdi./Mattias Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bossee 11 Postad 1 Augusti , 2006 Hej, 6110 med 200 kusar - det låter som en härlig kombination. Yamarin 64 DC med F150 är väl lite av min drömbåt (större båt än så kommer jag nog aldrig att skaffa då jag vill ha båten trailerbar). Men just nu räcker min lilla 5820/58BR med F115. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
lodin61 0 Postad 1 Augusti , 2006 Kolla på sveras hemsida. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
lodin61 0 Postad 1 Augusti , 2006 svera.org Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
realmasa77 0 Postad 1 Augusti , 2006 hej, jag är ute efter en manuell hiss, ej hydraulisk. Kunde inte hitta nån sån på SVERA. Tack ändå. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jodajoda 0 Postad 4 Augusti , 2006 Går att få tag på hissar till bra pris från staterna på ebay. Kolla där! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser