Gusta 0 Postad 30 Juli , 2006 Halloj,har haft lite problem med drevet,king cobra,kuggar över ibland,har justerat å grejat.När jag åkte hem härom dan inga problem,men det slår ibland tillomed på tomgång. Kan det va nåt vajerproblem,vore drevet slut borde det väl uppenbara sig oftare.Hur får jag bort reglaget från väggen.Hur sitter vajern fast i drevet,har aldrig kollat,nyss köpt den Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Wellcraft19 1 Postad 30 Juli , 2006 Kanner inte alls till ditt drev, men ga till: http://www.dougrussell.com/partscatalog/volvo_omc/ klicka pa OMC Parts och sen fram till den arsmodell du har. Du kan sen valja motor/drev kombo och kika igenom sprangskisser. Hoppas det hjlaper dig ratt. Om inte annat, har du precis kopt baten, investera i en shop manual, val vart pengarna! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Persk 2 Postad 31 Juli , 2006 Hej! Du säger att drevet kuggar över ibland och att du justerat och grejat osv... Mitt råd är att ta och be en mek kolla på det då du ej verkar ha riktig kännedom om hur drevet funkar. Särskilt som jag tror att det drevet du har är väldigt svårt att få tag i delar till. Troligen har du ett fel i växeljusteringen och att ge sig på detta utan att veta exakt hur allt hänger ihop med eventuellt drevras som följd tycker jag att du bör avstå att greja nåt mer. I all välmening. Mvh /Persk Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser