Gå till innehåll
lördag 30 november 2024
Terrafobica

Hyra trailer

Rekommendera Poster

Att hyra en trailer verkar svårare än vad jag trodde.  Hur jag än letar så hittar jag inget företag som har trailers till en motorbåt på 3 ton för uthyrning i Stockholmstrakten.  Någon som vet något?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej,

Kolla med Bålstasläpet. Jag tror man kan hyra en trailer där men jag är ej helt säker. De har i alla fall trailer och båtupptagningsvagnar som klarar 3,5 ton last.

Vet ej om de öppnat än efter semestern. Ring och kolla imorgon.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Kollade på deras hemsida, men det verkar bara ha trailers till försäljning.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej,

Jo jag vet, de tillverkar (och säljer) sina trailers etc.

Har själv en Bålstsläpet REG 1350 förresten. När jag hämta den på fabriken (för några år sedan) hörde jag att de pratade om uthyrning av trailers.

Kan ju vara värt att slå en pling i alla fall.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Trailer är kanske inget måste, en lastbil som kan ta båten eller någon som kan bogsera mig vattenvägen från Stockholm till Nänninge (42 sjömil) går lika bra.  Båten ska till verkstad och det är ganska bråttom.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej igen!

Jag har redan gått igenom den listan och skrivit ner ett antal nummer som jag ska ringa imorgon.  Men jag antar att de är överösta med jobb, så jag skickade ut frågan här också.  Efter att ha triskat ända sedan sjösättning vill jag nu lämna bort problemen till en mek som håller till 42 sjömil eller landvägen, 9 mil bort.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Prova med Wiklunds Åkeri. Dom hjälpte oss snabbt i förra veckan när vi behövde hjälp.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...