melle 7 Postad 27 Juli , 2006 Vad skulle ni uppskatta att det kostar att transportera en båt på ca 20 ton från sthlm-halmstad? VänligenAndreas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
krawa 4 Postad 30 Juli , 2006 det kostar ca 110-150kr/milen inkl trailer ev tillkommer retur ers.ca 8-10 000 kr. detta då med trailer om det dessutom är bredlast tillkommer följebil på ca 50-100kr övertror det är 3m bred är osäker. be om offert från transportfirmor. jämför därefter.lämpligast i halmstad då ev har en bil stockholm utan last hem. mvh krawa Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
MiniMe 0 Postad 1 Augusti , 2006 vad är fel med segling? Kan tar mindre än en vecka med fina upplevelse. På köpet lär man sig båten oxå. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
LadyB 1 Postad 1 Augusti , 2006 Mer än vad det kostar att be nån segla upp den! *hummar* Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Brunabonan 0 Postad 5 Augusti , 2006 Hej! Jag kan hjälpa er att segla ner båten. Hör av dig på 0709-644729 om du är intresserad. Mvh Marcus Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
golfinho 0 Postad 6 Augusti , 2006 Jag tycker att du skall ta Marcus erbjudande att segla henne hem. Jag betalade 12.000 kr för att få ner min båt från Blidö till Sjötorp. Men då var det en professionell lastbil med kran och allt. Men min båt är ju en lättviktare i jämfört med din, 6 ton, och jag vet inte hur tunga last dessa lastbilar kan ta. Jag tror inte att deras kranar klarar av 20 ton. Jag antar att det är bäst att ta henne runt kusten. Att gå genom Göta Kanal, kanske blir för dyrt och kostar en del. Låt oss veta vilket beslut du tar! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser