Gå till innehåll
måndag 02 december 2024
Gäst RobertLind

Stevemedselcon död

Rekommendera Poster

Skänker inget, men ger bort ett gott råd till Sreve.

Vad du än är, eller vad du än gör.

Skriv en bok för du kommer att slå rekord, det är garanterat.

Liftarens guide till galaxen kommer att förblekna.

Du kommer att bli förlåten och återuppstå.

Ps. Jag vill ha första exet.

Nja jag menar inget gammalt och övergivet ex eller fd. utan exemplaret av boken .

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

jag vet att maringuidens lönnmördare missade målet...Steve lever...sist jag såg han satt han på bryggan o polerade sitt tangentbord och mumlade något om V som i Vendetta...vet inte om det var filmen han menade eller om det var nåt annat...den som lever får se....men pass upp...maringuidens hitmen är fortfarande lös....om det var i magen eller vad framgick inte....

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

helt fel! steve lever. jag läste i en annan tråd följande

Tjena !

Visst fan...jag är ju ip bannad på detta forum..sorry...det  glömde jag...så Jan Andreasson och dick o vad nu alla heter får väl blunda lite....

Som sagt, Maringuiden raderade mitt alias Stevemedselcon och ipbannade mig på denna plats, det är ju inte så svårt o kringgå, men inte ska jag häcka här om dom inte vill att jag ska vara här, det är ju självklart.

Däremot borde dom kanske raderat allt jag skrivit nu när det var dom som tog bort mig, nu kommer ni att opponera er...visst...men jag får ha min åsikt om det likväl som ni har er.

Ska tillägga att jag via mail fick ngt erbjudande om att komma tillbaka...det garvade jag länge åt...hehe...

Hur eller hur...har ägnat en halvtimme åt inläggen här...såvitt jag kan bedöma så borde många ipbannas...*s* nä skojar bara...

Så åter till allvaret, jag återfinns på www.stålbåt.nu ett gemytligt ställe och framför allt ett ställe där inläggen görs och tas med glimten i ögat vilket Maringuidens forum är totalt i avsaknad av sedan en lång tillbaka. På stålbåtsforumet finns humor-charm-chatt och framför allt marin kunskap också, och ser man till det ökande medlemsantalet som stiger varje dag så kommer kunskapsbanken snart vara lika stor där som här utan några fejkade besökssiffror.

Så vad är oddset på att detta inlägg snabbt som fan raderas?

Tack o adjö

Stevemedselcon

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Helt fel !!!! läste följande i en annan tråd

Tjena !

Visst fan...jag är ju ip bannad på detta forum..sorry...det  glömde jag...så Jan Andreasson och dick o vad nu alla heter får väl blunda lite....

Som sagt, Maringuiden raderade mitt alias Stevemedselcon och ipbannade mig på denna plats, det är ju inte så svårt o kringgå, men inte ska jag häcka här om dom inte vill att jag ska vara här, det är ju självklart.

Däremot borde dom kanske raderat allt jag skrivit nu när det var dom som tog bort mig, nu kommer ni att opponera er...visst...men jag får ha min åsikt om det likväl som ni har er.

Ska tillägga att jag via mail fick ngt erbjudande om att komma tillbaka...det garvade jag länge åt...hehe...

Hur eller hur...har ägnat en halvtimme åt inläggen här...såvitt jag kan bedöma så borde många ipbannas...*s* nä skojar bara...

Så åter till allvaret, jag återfinns på www.stålbåt.nu ett gemytligt ställe och framför allt ett ställe där inläggen görs och tas med glimten i ögat vilket Maringuidens forum är totalt i avsaknad av sedan en lång tillbaka. På stålbåtsforumet finns humor-charm-chatt och framför allt marin kunskap också, och ser man till det ökande medlemsantalet som stiger varje dag så kommer kunskapsbanken snart vara lika stor där som här utan några fejkade besökssiffror.

Så vad är oddset på att detta inlägg snabbt som fan raderas?

Tack o adjö

Stevemedselcon

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

FAN så du menar att fanskapet lever.

Gud kan ingen göra slut på hans lidande. 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...