Gäst RobertLind Postad 26 Juli , 2006 Fick nyligen bekräftat att ärkemedlemmen Stevemedselcon tyvärr är död och begraven. De som vill hedra hans minne ombedes att skänka en slant till SSRS, övriga kan skänka en slant till SSRS RIP Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
JasonFire 0 Postad 26 Juli , 2006 Ä det sant? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst RobertLind Postad 26 Juli , 2006 tyvärr så verkar det vara sant. glömde bilden, jag tror det är Wille som kysser fotot av Steve Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
JasonFire 0 Postad 26 Juli , 2006 Då brir det genast lite tråkigare här på jorden. Tack för att du meddelade oss Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ringhede 6 Postad 26 Juli , 2006 När hände detta tråkiga? Var han sjuk eller råkade han ut för en olycka? mvh Roland Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst karlVanHeinkel Postad 1 Augusti , 2006 Vila i frid pojk, vad hände spolingen? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Linde 1 Postad 1 Augusti , 2006 Jag trodde inte att man skulle sakna någon som man aldrig träffat, men stevemedselcon var en sån kille. Vila i frid. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rigor73 0 Postad 2 Augusti , 2006 Tänka sej som det kan gå.... Tänkte mest på om han blev förolyckad i jobbet Är det så tufft i begravningsbranschen att man själv styker med... Va fan, katten har nio liv...Tror bara han fått lite för orenad skogstjärna, han ligger nog bara i koma ska ni se... Han vaknar nog till om vi ställer fram en skål me hembränt framför nosen på en Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst RobertLind Postad 2 Augusti , 2006 Det florerar en hel del rykten på olika bloggar och forum på nätet. Det som är känt är att Steve en morgon upptäckte att barskåpet var tomt och bestämde sig för att ta en snabb sväng med Selcon till Tallin för att bunkra. Jag är tillbaka om en timme sa han när han drog. När han inte kommit tillbaka till lunch så insåg hans bror Berrameduttern att det var kört och dödförklarade honom officiellt. Tyvärr har det visat sig att bilden från hans begravning är bluff, det är egentligen Steves skugga som ligger i kistan. På en blogg läste jag att Berrameduttern tillfälligt tagit över begravningsbyrån men har lite dåligt med kunder så han vill väldigt gärna få hem Steve. Någon här som vet något mer om Steves öde? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rigor73 0 Postad 2 Augusti , 2006 Inte fan e de nån kista på bilden...de e den senaste Selcomodellen, den med stealth teknik... Se bara så bra den passar in i miljön... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
mellan 0 Postad 7 Augusti , 2006 vi ska väl alla den vägen vandra. bättre att göra det när man står på topp än som en sur gammal tandlös stackare som ingen sörjer. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst karlVanHeinkel Postad 7 Augusti , 2006 På bloggen står det att begravningen sker den 10/8 ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst RobertLind Postad 7 Augusti , 2006 det stämmer nog, CNN hade det som Breaking news idag. Läste också att Berrameduttern har utlyst en tävling om den bästa gravstenen. Frikostiga rabatter vid begraving utlovas vinnaren som också får en lock av Steves berömda pubishår. Berra klippte av det när Steve var 3 år. Här kan du göra en gravsten http://www.jjchandler.com/tombstone/ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ringhede 6 Postad 8 Augusti , 2006 Är det så att personen som stod för namnet Stevemedselcon lämnat MG så är det tråkigt. Är det så att personen är död så är det flera helsjuka inlägg i denna tråd. Är det bara ett skämt så borde det finnas vettigare saker att göra. mvh Roland Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 194 Postad 8 Augusti , 2006 Gissar att det är figuren Stevemedselcon som är död, inte att personen bakom är det på riktigt. För han heter väl inte så på riktigt, gissar jag? Jag hittar iallafall ingen Stevemedselcon i telefonkatalogen. Misstänker att personen i fråga kommer tillbaka med en ny figur förr eller senare, kanske Jonte-med-vatorn kan vara ett bra namn? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst karlVanHeinkel Postad 8 Augusti , 2006 Någon som vet med säkerhet? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst RobertLind Postad 8 Augusti , 2006 klart du inte hittar Stevemedselcon i telefonkatalogen, han är ju död Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst karlVanHeinkel Postad 8 Augusti , 2006 då hjälper det nog inte o maila heller..... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst karlVanHeinkel Postad 8 Augusti , 2006 En bild säger mer än 1000 ord, RIP Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 194 Postad 8 Augusti , 2006 Kommer det hem någon och ändrar i telefonkatalogen när någon dör? ;-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Wille Postad 8 Augusti , 2006 Jag har både hans namn och adress och telefonnummer, men jag vill inte ringa och kolla. Jag blir säkert besviken om han svarar. /Wille Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pekkamedmisilen 0 Postad 8 Augusti , 2006 hmmmm Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst karlVanHeinkel Postad 8 Augusti , 2006 Känner du honom???? Ni verkar inte riktigt bundis i trådarna ?? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst RobertLind Postad 8 Augusti , 2006 Steves oväntade seglats över floden Styx kantas av mystiska händelser enligt en av de mest tillförlitliga bloggarna på nätet. - Varför lyfte 4 st. B52 plan från Karlstads flygplats samtidigt som Steve åkte mot Tallin? - Varför kallade Göran Persson i in ett antal experter som t.ex Alexander Bard, Jan Guillou, Leif GW Persson, Jimmy-Lars, Nikitalord, Kristina Lugn och Robert Aschberg samma morgon för att inspektera Nybroviken? - Varför sjöng Wille Till Havs när han borstade tänderna samma morgon? frågetecknen är många. det mesta pekar enligt bloggen på att sossarna med hjälp av några värmlänningar är inblandade på något sätt. obekräftade rykten talar om ett nytt Palmespår andra säger att det bara är ett sätt att motivera båtskatt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
gustafspappa 0 Postad 8 Augusti , 2006 Det är onekligen intressanta inlägg i avdelningen DöSnack... Hur som helst så må han vila i frid och vi hoppas på att han återuppstår om än i en annan skepnad någon annan stans... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rigor73 0 Postad 8 Augusti , 2006 eller jonte med vibratorn Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pekkamedmisilen 0 Postad 9 Augusti , 2006 SÄLJES TILL HÖGSTBJUDANDE: BILJETT TILL STEVEMEDSELCONS BEGRAVNING Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst karlVanHeinkel Postad 9 Augusti , 2006 Vilken av installationerna ska jag välja? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 9 Augusti , 2006 Han e med lite Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst RobertLind Postad 9 Augusti , 2006 jag testade att installera megapackad, sen provade jag att skriva Wille i en tråd. Det gick åt helvete. Jag tror Steves ande via Echelon har kommit in i MG centrala censuraccelerator. Någon som har att sälja en billig dator Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser