Groover 0 Postad 25 Juli , 2006 Tjena alla. Jag är på jakt efter en kul båt att leka med (inte busköra). När jag kollat runt så har jag hittat bland annat Selco som gjorde fina båtar tycker jag, Sweet 16 från Marieholm är en annan. Selcos Riviera är jag inne på då jag tycker den är ganska lagom i storlek. Plats för tre eller fyra är ett måste, det är ju inte så kul att vara ute ensam och flickvännen samt nån mer vill med. Min fråga är alltså finns det fler båtar som dessa ute på begagnatmarknaden? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nozer 0 Postad 25 Juli , 2006 Ockelbo har gjort en hel del trevlig varianter under åren. Både med utom & inombordare. /Tobbe Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bolo 1 Postad 26 Juli , 2006 Hej, Weedo GT! Kolla på blocket eller www.imagin.se/weedo Hälsn Boo Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
lejflof 0 Postad 28 Mars , 2009 Lägg www.glasfiberklassiker.se på minnet... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser