klangebo 0 Postad 23 Juli , 2006 Jag vill varna alla båt åkare! Köp INTE Propulse! Det är rena jävla skiten ! Jag köpte en för 5 dagar sen och den funkade inte bra från början , inget gräpp i vattnet och min motor varvade för mycket med alla stigningarna.Sen idag skulle jag dra vattenskidor , Åkaren gör sig klar , jag lägger i växel och ger på halv gas, Motor går upp till 3 000 rmp sen Ylar den till som om växeln hoppa ur! Jag slår av och tiltar upp motorn , gissa vad jag ser , ALLA 4 bladen är borta! jag har vänner som kört propulse, alla har bytt till aluminium eller rostfritt nu! Om du funderar eller ska köpa en propulse , gör inte det! Man slösar bara pengar och tid! Mvh Dennis Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
MaCro 0 Postad 23 Juli , 2006 LEGO och barn = Sant LEGO och Båt = helfel!! //Mac Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
joacla 0 Postad 23 Juli , 2006 Konstigt! Jag har haft en hela denna säsong, och jag är helnöjd, bättre grepp och acc än med alu. Kim Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 23 Juli , 2006 Försäljare av dylika? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
joacla 0 Postad 23 Juli , 2006 Nix inga sådana intressen. Köpte min i USA när jag var där förra hösten, nästan halva priset mot här hemma. Kim Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
PatrikE 0 Postad 23 Juli , 2006 Har själv haft en i 2 säsonger. I år ändrade jag stigningen inget problem att få till hyfsat varv. Och bladen sitter kvar . Fick Du rätt prop till Din motor? Du hittade ingen stigning som passade? Mvh Patrik Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
AnuZ 0 Postad 3 Augusti , 2006 Du måste tagt fel propeller har haft min två sesånger på min 225hk yamaha å det e bra grepp å inte ett fel trots att båten väger 2500kg...!! har en på min 50hk johnson oxå... funkar fint ökade ca.3,5 knop enligt gps från 13-15tums stigning helnöjd Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mangen5 0 Postad 3 Augusti , 2006 Måste hålla med de senaste... Min har fungerat prickfritt många sköna båttimmar nu. Men självklart kan inte en produktion av en vara vara 100%-ig. Viss felmarginal är det ju. Trist när det hände en själv bara! Monterat proppen rätt???? MVH Magnus Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Solvigg_21 0 Postad 3 Augusti , 2006 Angående Propulse, som fått så mycket skit! Självklart skulle jag spy min galla om min gick sönder, men jag har enbart posetiva erfarenheter av min. Köpte den på blocket förra året (troligen av någon som blivit skrämd), och den funkar kanon ! (Mercrusier 3,0LX, Alpha One. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
utombordan 0 Postad 3 Augusti , 2006 köpte en ny alu idag fnkar fint tycker jag men va sugen på en propulse men det föll åt andra hållet vad ska en motor varva fullt min varvar ca 5500 närr jag trimmar så den går helt rakt enligt mätarn men slår så lätt då mvh jocke Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser