Anders_St 74 Postad 23 Juli , 2006 Är det för tidigt att dra igång en sträng om sommarens bästa bilder? Hoppas inte Admin misstycker att vi spränger Bryggsnacks databas.. :-) Landsort, norra gästhamnen, 2006-07-14 kl 20:50 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
klangebo 0 Postad 23 Juli , 2006 Sommarkväll i dalarna ( mora ).Mvh Dennis Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 23 Juli , 2006 Långviksskär i Stockholms södra/yttre. 32 grader i Stockholm den dagen, men bara 25 juvliga grader här. 22 i vattnet, något som nog aldrig har uppmätts så långt ut. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ChristerN 2 513 Postad 23 Juli , 2006 Alltid kul med huvudlösa badbilder! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Freppesito 0 Postad 23 Juli , 2006 skön segling .. . Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
MrMyth 0 Postad 23 Juli , 2006 Visserligen från ifjol men lika skönt på samma ställe i år 22/7 L:a Onsösundet, Segerstads skärgård, Vänern. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
krawa 4 Postad 24 Juli , 2006 härligt kort från ulön(bohuslän) och det andra från dannemark och det tredje från segelveckan i fjällbacka. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 24 Juli , 2006 Snabb blick så ser det ut som spindelmannen som tar ett bad. Bra timad bild. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 24 Juli , 2006 Kärrsön Bohuslän. En Dansk gästar oss. Ankrade i viken. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
krawa 4 Postad 24 Juli , 2006 SOTENKANALEN 24 JULI PÅ VÄG HEM FRÅN MG TRÄFFEN??? VAR VA NI?? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Wille Postad 24 Juli , 2006 Kan inte vara samma båt eller? Den första har ju 2 master vad jag kan se, och båten på bilden Krawa har tagit har ju 3 master? /Wille Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
krawa 4 Postad 24 Juli , 2006 janne den jag mötte var en tysk och den tidigare var en dansk................hint Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 24 Juli , 2006 Jäkla fina båtar. Man får nog vara helledig om man hade en sådan eller råd med passupper. Har lagt in denna bild på en annan tråd och den mötte jag i kyrkesund. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
smoegen 89 Postad 27 Juli , 2006 nån som kan gissa var bilden e tagen? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
rillez 1 Postad 27 Juli , 2006 tror det är nånstans i fläzkvattnet oj oj oj oj Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
zumpen 2 Postad 28 Juli , 2006 Tvättar båten, ligger på 50 cm ljup, 30 grader ute och 22 i vattnet.. har vart tråkigare att tvätta båten kan jag lova.. höll på i timmar haha Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iBoat 0 Postad 28 Juli , 2006 Norra hamnen i Helsingborg, min hemmahamn. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iBoat 0 Postad 28 Juli , 2006 Stranden alldeles utanför hamnen. Tagen igår kl 15. 29,5°C Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
zumpen 2 Postad 30 Juli , 2006 Här går solen ner över vänersborgs båthamn.. min hemmahamn för tillfället.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 30 Juli , 2006 Ett litet blänk från Lövön i Bohuslän. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gulan 0 Postad 3 Augusti , 2006 På en av sommarens första turer besökte vi Ringsö som ligger en bit norr om Nyköping ovanför Stendörrens naturreservat. Kvällen var sval och vacker. Birgitta Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Wille Postad 6 Augusti , 2006 Här kommer Krawa in mot Lysekil. /Wille Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Wille Postad 6 Augusti , 2006 På safari någonstans på västkusten. /Wille Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jimsan 0 Postad 7 Augusti , 2006 Första dagen på semestern. Hakuna Matata på väg till Carlsborg från Askersund Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jimsan 0 Postad 7 Augusti , 2006 Groggbricka Från Hjertmans (på tal om sjöfylleri) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gulan 0 Postad 8 Augusti , 2006 Vilken sommar, vi kunde inte motstå en tur till innan det är dax att börja jobba, den här gången har vi besökt Brudskär i Hartsöarkipelagen, fågelskydd B tom 31/7, Det var den absolut ensammaste natthamn vi besökt! Det fanns inte en mast inom synhåll. Birgitta Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Hpb_Anders 0 Postad 8 Augusti , 2006 Bild från en solig kajaktur i Näkten en trevlig sjö i Jämtland. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
StigH 0 Postad 10 Augusti , 2006 Den här båten tycker jag är sommarens upplevelse. Trots alla millionbåtar jag sett. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ss2100 0 Postad 10 Augusti , 2006 Hejsan här är en bild från pokerrun i hangö finland. alltid lika trevligt att träffa likasinnade... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bossee 11 Postad 10 Augusti , 2006 Mötte Bojorten Christine af bro på Vänern för några dar sen. Kul att se gamla skepp (fast just det här exemplaret är en nybyggd kopia). http://www.bojorten.se Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser