shetland 0 Postad 20 Juli , 2006 Hej! Jo jag undrar hur jag ställer in rätt tomgång på min johnson 90 hk-88. När jag har fått ner tomgången till ca 1500 varv så börjar motorn att gå ojämnt och sedan dör den men ska den inte ligga där på ca 1000-1500? / M Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jani_ojala 0 Postad 28 Juli , 2006 jag har typ samma problem med min johnson 70hk men jag har för hög tomgång utan växel men när jag ska läga i växen så blir den för låg och morton dör!?? varför han gör de vet jag inte men de säger att det har med täning att göra! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gyttjedykaren 1 Postad 29 Juli , 2006 Jag har samma problem jag på en Evinrude 60 hk 88. (Evinrude & Johnsson är väll samma tror jag.) Klurat en hel del på det men inte kunnat finna någon bra lösning. Nån som vet ??? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
AnuZ 0 Postad 2 Augusti , 2006 Hej kan va en lasning att skruva upp förgasarna å rengöra... bara en gissning Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser