halo00 0 Postad 20 Juli , 2006 Hej Någon som installerat ett ankarspel på en Falcon 26 (Bella)? Typ av utrustning samt tips om installation mottages tacksamt Hasse Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bossee 11 Postad 20 Juli , 2006 Hej, Jag har inte personligen installerat på en Bella Falcon 26 men jag vet var du hittar information för just din båt. http://www.marinsystem.se/ Välj Engbo i menyn till vänster, sen Installationer. Mitt i smeten med bilder hittar du en installation med bilder på Falcon 26. Lycka till! /Bo Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
halo00 0 Postad 21 Juli , 2006 Suveränt! Tack!! Hasse Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ChristerN 2 527 Postad 22 Juli , 2006 Har inte heller installerat själv men på min sitter ett Anchormatic i stick-kojen. Det innebär iofs att det inte är en sovbar plats längre men vi har utrymmet mest som stuvfack ialla fall. Bifogar bild från installationen utan min täck-skiva. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser