Matte_lule 0 Postad 20 Juli , 2006 Jag har nyss köpt mig en ny leksak:) en ryds attack någon här som äger en? vilken motor har ni på den? samt hur många knop gör den? Mvh Matte_Lule Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nordin 0 Postad 20 Juli , 2006 Jag har en Rys Attack öppen plastbåt (inte sportbåtsmodellen)och på den sitter det en Chrysler 25Hk och det fungerar perfekt. Drar lätt ungarna i ring efter den. Skulle tro att den gör ca 23-25 knop med en person ombord. Tycker att båten är mycket bra och den har ett bra utseende. Den är stabil och inte alls rank. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Johansv 0 Postad 1 Augusti , 2009 Jag har en ryds attack sport båtsmodellen, och jag har en johnsson 40hk (87:a) den gör lätt 30 knop med en person i båten , min är dock lite tung då förra ägarn satte i en väldigt tung trä skiva som golv, drar lätt upp ring mm... . Johansv Senast ändrad av Johansv | 01 augusti 2009 | 15:34 Senast ändrad av Johansv | 01 augusti 2009 | 15:35 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser