HydroRalf 0 Postad 19 Juli , 2006 Hej tror ni att man kan sätta på kickstart på min båtmotor? johnson 15hk år 1984 har så svårt att få start på den. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bossee 11 Postad 19 Juli , 2006 Hej, Med kickstart menar du elektrisk start då? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
HydroRalf 0 Postad 19 Juli , 2006 Nää tänkte ta en kick från en moped jag har i källaren. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Nissed Postad 19 Juli , 2006 Trodde jag inte skulle behöva säga det men: //Nisse Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst RobertLind Postad 19 Juli , 2006 http://www.ogormans.co.uk/freeplay_weza.htm Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
StyrmanJones 0 Postad 19 Juli , 2006 Det tycker jag du ska göra jag har själv just satt på en kick på min Evinrude, eftersom jag gjorde en liknande annordning på min amazon det e lite trögt å få snurr på svänghjulet men efter jag ändrade utväxling gick det bra. Så jag körde vidare med båtmotorn och är otroligt nöjd. Lycka till. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser