fiskarbaver 0 Postad 15 Juli , 2006 Vad skulle ni göra om ni hade en sån övernaturlig kraft som RUNTKENSYN?!Jag vill inte helt uttala mig vad jag skulle göra. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hustran 0 Postad 15 Juli , 2006 Låter litet suspekt.Röntgensyn har jag hört talas om men........ Berätta mer.Är idel öra. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst RobertLind Postad 15 Juli , 2006 skulle försöka se vad Arvo pysslar med Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 18 Juli , 2006 Inte? Det kan jag ju iofs förstå eftersom du fiskar bäver Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Secalka 0 Postad 19 Juli , 2006 Se runt Ken ??? Vad är det roliga med det ?? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 20 Januari , 2007 Jo han med blytrikårena måste man se runt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 20 Januari , 2007 Inte hjälpte det något vidare för fishy beaver att ha runtkensynen när han fixade med sin motor, att köra diesel i en gamaml jonsson var nog ingen höjdare men det blev ganska roande trådar av alla felen. Kolla in sjöboden och foruminläggen och trådarna. haaaaaaa ha. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Mariage Postad 21 Januari , 2007 Kolla brudarna Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 22 Januari , 2007 Bättre att se lite sämre fantasin bättrar på det som fattas, och runtgensyn hemsk tanke tittar hellre på byst och häckar än revben och bäckenen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 22 Januari , 2007 Jag använde min runtgensyn och hittade fiskarbavern. Han börjar bli utmattad med sina försök att gömma sig och det till ingen nytta då det finns i klartext vem han är men det var ju fotot på förklädnaden som skulle till innan han pälsas av Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 22 Januari , 2007 nä han klarde ju inte ens av att se skillnad på bensin och diesel, troligen tog han rådet att först ta en rejäl klunk när han är ute och slangar soppa, misstänker att han nu lever i ett ständigt bensin delirium. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 22 Januari , 2007 Han har ju nosen över vattenytan ....än Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 24 Januari , 2007 Såg att hans runtkensyn börjat svikta med åren och nu dyker han upp lite då och då på nakenbaden utklädd som björn. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 24 Januari , 2007 små käcka rattar! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 24 Januari , 2007 allt i japan är minimalistiskt, fruntimren virade brösten förr för de skulle se extra små ut eller helt försvinna. Förutom brist på vackra damer så är det mycket trevligt att åka runt där. Rekomenderas starkt! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 25 Januari , 2007 vad ska ni trycka upp i rutan nästa gång då? samlagsbilder eller?? Nu ställer jag mig frågan varför är inte denna tråd modererad? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 25 Januari , 2007 Nu är den modererad.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 25 Januari , 2007 det var snabbt...du verkar vara ett ämne för moderator..... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 25 Januari , 2007 Tycker nog bilderna har varit oskyldigare än väntat i denna tråd och flippers bild på tyska bikinilinjen måste väl nästan annses påklädd. Här är ett länktips för de vill få lite begränsad runtkensyn vid foto eller filmning KAYA PF1 filter. http://www.kaya-optics.com/products/overview.shtml bildex: http://images.google.se/imgres?imgurl=http://www.kaya-optics.com/images/with_PF.jpg&imgrefurl=http://www.kaya-optics.com/products/voyuerism.shtml&h=249&w=223&sz=12&hl=sv&start=4&tbnid=REmNNPJ3aYNRiM:&tbnh=111&tbnw=99&prev=/images?q=x ray vision&svnum=10&hl=sv&lr=&sa=X Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 25 Januari , 2007 alla verkar vi ha lite olika intressen så att säga.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 25 Januari , 2007 Ja, jag ska nog ta över efter Ullis Men skillnaden blev ju inte så stor... päls som päls... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 25 Januari , 2007 söööööööööööökkkkkkkkk!! Föreslå att det inrättas en moderatorchef oxå...så kan du söka den tjänsten...du har ju dator o tangentbord....de räcker! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 25 Januari , 2007 så jag kan slänga in vilken bild som här alltså utan att ni kan göra ngt?? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 25 Januari , 2007 personligen skiter jag i vilket faktiskt,det är inte mitt problem om ni så slänger dit tusen trådar, det är ändå inte lönt att nämna ngt som helst negativt om moddar varken till moddar eller admin, för ingen tar åt sig, det är bara övriga medlemmar som ska ta åt sig av detta nytillkomna påfund. All den kritik som florerat om detta ( jag håller inte med om allt) ämne på sista tiden...är det ngn som tagit åt sig av det? Nä...inte ens admin, utan istället eftersöks flera nya då vissa har avgått...vissa har kickats.Lyssnar man då? Njae...jag är skeptisk...så varför ska man då som medlem komma med förslag? Bortkastad tid enligt min mening. Och utan aktiva medlemmar så självdör ett forum. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 25 Januari , 2007 som avslutning vill jag citera dig men viljan verkar saknas från vissa håll det håller jag med om. Att maila admin är lönlöst det vet jag av erfarenhet, det är ju deras forum så dom bestämmer. Sen att det är medlemmarna som gör forumet, det verkar tyvärr ingen tänka på alls verkar det som. Så själv har jag lagt ned det där med förslag osv, det är som sagt bara bortkastad tid. Och en slående slogan som vår allas anemos använder sig av Detta med MG tar vi inte så allvarligt på, det finns värre saker i världen att bry sig om ! är faktiskt ganska slående om jag ska vara ärlig. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 25 Januari , 2007 jag avslutade min diskussion om ämnet i förra inlägget, så ngn annan får ta vid nu. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 25 Januari , 2007 vi kan diskutera detta i all oändlighet, men tyvärr vet jag att ingen lyssnar på bra förslag här och då är det bättre om vi lägger tiden på annat. Utan att för den skull kritisera ngn/ngt nu. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 25 Januari , 2007 nä...men jag har varit bannad förr.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 25 Januari , 2007 röntga givetvis.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser