Westfjord26 9 Postad 26 Januari , 2007 En stilla undran baserad på varför vissa tycker att det är sandlådenivå är på sin plats......... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 26 Januari , 2007 och varför det ofta är 2 herrar inblandade Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 26 Januari , 2007 Dom har sin syn på runtken Den var gratis och jag kan fanimej inte hålla mej Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hustran 0 Postad 27 Januari , 2007 Dessutom är det ju 2 st herrar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 27 Januari , 2007 har du sökt moderatortjänsten och inte blivit antagen ? Du verkar lite off så att säga....dösnack är dösnack...så vad är problemet bror duktig? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 31 Januari , 2007 Nja i dennes ställe, så skulle man haft runtkensyn Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
webace 0 Postad 1 Februari , 2007 Ha ha!! Jag garvar ihjäl mig!! Ibland förgyller denna guide mitt liv rätt rejält! Om jag hade runtkensyn hade jag nog spenderat lite mer tid på badstränderna istället för ute i skärgården Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser