hydra06 0 Postad 15 Juli , 2006 jag har inte java skript så jag kan inte chatta ring mig 08-7984828 eller mob 0739-983869 hasse om du har tips ang genua till hydra Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bananaz 1 Postad 28 Januari , 2008 Är du , eller känner du någon, fortfarande är intresserad av genua eller fock till Hydran... Har skaffat rulle och kommer köpa ett nytt försegel till sommaren. Bananaz / Jakob Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
GostaU 0 Postad 9 Juni , 2008 Har du fortfarande kvar den gamla genuan? VIllket skick är den i? G. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bananaz 1 Postad 11 Juni , 2008 Jodå jag har kvar den och lite till... Genua 2 med wireförlik och trimlina i förliket den är i bra bruksskick och . Storseglet (replikat) är bukig så man får ta i med cunninghamen redan i lätta till måttliga vindar men annars i hyffsat skick. Focken har jag inte så bra koll på skicket då jag enbart använt den som hårvindssegel ( 15m/s) mest för att skotpunkten legat fel. Genua 1 omsydd till rulle men inget att hänga upp i metallgranen då den inte fungerar bra... NAVIGARE NECESSE EST 0 7 0 6 - 6 7 0 8 1 4 /Jakob Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
evakulper 0 Postad 19 Juli , 2010 Har du fortfarande kvar focken till hYdran? Ring då Eva Külper 070-53 511 53 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser