hydra06 0 Postad 13 Juli , 2006 hejsan finns det någon därute,som kan tipsa mig om en genua till min Hydra 20??hälsar Hasse Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 181 Postad 13 Juli , 2006 Köp en ny, du kommer förmodligen inte att hitta någon begagnad. Ta in offerter från olika segelmakare, läs på om olika material på segelmakarnas hemsidor, jämför priserna och slå till. Chansen att du kommer att hitta en begagnad genua i gott skick till en såpass liten båt är väldigt nära noll. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
miwa 0 Postad 14 Juli , 2006 Kolla saltsjöbadssegel! De har två genuor som kan passa en Hydra? Miwa Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hydra06 0 Postad 29 Juli , 2006 tack för tippset, ska höra med saltsjöbadssegel på måndag! Hälsn. Hasse. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bananaz 1 Postad 26 Maj , 2007 Tror att problemet troligen är löst men... Har en Genua2 samt en fock över om någon månad då jag skaffat en rulle. Nytt rullsystem kan man få för runt 5000:- (plastimo) Jakob Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser