nipgen 0 Postad 11 Juli , 2006 Hur får jag lös växelvajer ur skölden? Har nu tagit av drevet och vet ej hur jag skall gå vidare nu, skall byta alla bälgar och stödlagret men vet ej hur jag skall göra för att släppa på växelvajern så jag kan ta unda skölden? Hur lössar man skölden är det bara att släppa på dom 2 insex skruvarna i sidan på skölden.. Tack på förhand Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
peeete 0 Postad 11 Juli , 2006 Tjenare! Det finns ett hål i slutet på vajern. Använd en hård metallstav, skruvmejsel eller liknande, och skruva helt enkelt loss vajern. Problemet är att det är väldigt svårt att hålla emot och använder man en tång så förstörs gängerna väldigt lätt. Jag var tvungen att lämna den gamla bälgen vid just växelwiren när jag bytte alla bälgar i våras... Lycka till! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Dalbo 0 Postad 11 Juli , 2006 Titta på www.mercstuff.com där står allt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
nipgen 0 Postad 12 Juli , 2006 Tyvärr funkade inte länken jag fick men skall försöka. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kickdown 3 Postad 12 Juli , 2006 testa denna istället www.mercstuff.com Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
nipgen 0 Postad 13 Juli , 2006 tack för hjälpen nu är det ficksatt var lite bök men gick bra till slut Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kickdown 3 Postad 13 Juli , 2006 härligt! Trevlig båtsommar! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser