Pollux 0 Postad 9 Juli , 2006 Är det någon som behöver delar till sin MD 21B 1980, jag har tagit ut min och skall byta till annan motor så jag säljer delar till den som behöver reserv delar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Eklund 0 Postad 30 Juli , 2006 Vad hade du tänkt att ersätta MD21:an med för motor? Lite nyfiken då jag går och funderar på att byta motor i min båt med. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pollux 0 Postad 14 November , 2006 Jag tänker sätta in en D2-75 Penta Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kastrup 0 Postad 17 Januari , 2007 har du fået monteret den nye motor? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lasse-L 341 Postad 17 Januari , 2007 Slängde ut min MD21a och ersatte med en IVECO eller Lombardini som den oxå säljs under för 5 år sedan. Har inte ångrat det, den fungerar kanon. Att jag inte valde Penta, var pga. deras höga priser på nya motorer och svinaktigt höga reservdels priser. I våran familj var det den 3 Ivecon jag installerade. Innan du byter, kolla reservdels priserna på vanliga slit delar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 18 Januari , 2007 Pröva på köp och sälj... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
illern1 1 Postad 18 Januari , 2007 Är intresserad av dina motorfästen har du en bild på dom?? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser