Selor 0 Postad 8 Juli , 2006 Yippi! Äntligen så har jag sålt min USA båt!!!. Inget märke nämnt så ingen USA seglare blir ledsen. Jag kommer aldrig att köpa en igen och nästa båt blir definitivt skandinavisk, en Uttern D68, Ryds 23DC eller Yamarin 76DC ligger bra till. Trevliga och lätthanterliga DCs runt 22-23 fot som fugera utmärkt i vår svenska skärgård. Ingen mer otymplig och törstig USA V8 för min del i alla fall, men jag vet, och accepterar, att det finns många andra som tycker att USA båtar är de bästa båtar som finns. OK för mig, men jag vill inte ha en igen. Never! Stay cool americanos! Nu letar jag ny båt //Selor Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Vimpy 0 Postad 8 Juli , 2006 Det var väl antagligen en Bayliner.. eller har jag fel? /Henke Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Desibelle 0 Postad 8 Juli , 2006 Sök på selor & searay spelar inte ngn större roll för honom... Men som gammal bayaägare MINST lika bra som SR MEN med mkt bättre utnyttjat utrymme!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 9 Juli , 2006 Du verkar lika glad som min grabb, när han blev av med sin Cheroke Jeep. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser