Storis 0 Postad 6 Juli , 2006 FAN VA GÖTT Imorrn går man på semester..4 veckor av sol,bad,pilsner och båtturer... myggbett bakfylla värmeslag bensinpris går inte heller av för hackor.. =) Ha en trevlig sommar alla Båtvänner Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gulan 0 Postad 8 Juli , 2006 Hm 30 grader i skuggan på land!!! Undrar om det är bekvämare på båten???? Jag tror snart att jag döööör,av värmeslag. just nu är livet en enda kapplöpning för att hitta husets svalaste ställe. Men snart är det semester...... å då regnar det väl. den gula pessimisten Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hustran 0 Postad 9 Juli , 2006 Vad är egentligen semester?Försök att leva för dagen.Strunta i alla löpsedlar.Se och andas.Livet är nu,bara för dig,tänk på det.mvh/hustran. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
FinnSpeed 0 Postad 10 Juli , 2006 kan det bli bättre? Pite havsbad lördag kväll. Kanonväder, kalla öl, John Fogerty på scen, en massa polare bland 14,000 glada partyvänner. Då var den här sommaren räddad. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 227 Postad 14 Juli , 2006 IDAG ÄR SISTA DAGEN PÅ JOBBET PÅ TRE VECKOR!!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iron_eagel2 0 Postad 14 Juli , 2006 Lyckosar Ja har är arbetslös så för min del blir det ingen semester i år för j-igt, men nästa år då d-ar ska det firas. Ha det Anders Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
StigH 0 Postad 23 Juli , 2006 Jaha, nu har min semester börjat....Det är mulet.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 227 Postad 7 Augusti , 2006 Vart tog semestern vägen?!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser