Jiell 4 Postad 11 Maj , 2009 Hej, dags för 3.e säsongen med stängd pulpit, jag sätter mina 70 kg på pulpiten och hoppar iland, än så länge har det gått bra :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
maaaackan 0 Postad 11 Maj , 2009 Jag kapade min pulpit på min förra 220DA och det blev inte alls märkbart instabillt så jag tänker kapa på min nuvarande 270 när jag kommer ihåg att packa vinkelslipen eller sågen i bilen vill säga ;-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Tess 2 Postad 12 Maj , 2009 Själv har jag inga problem att kliva över, men värre för småfolket med kortare ben . Blir nog till att kapa. Blir det inget bra, får jag väl fixa en annan konstruktion. Tack för svar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kickdown 3 Postad 12 Maj , 2009 Tjena, Kapade på min 240:a och det var inga som helst problem. Lika stabilt som innan. Mvh Thomas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
gnagis 0 Postad 12 Maj , 2009 Ang. 200CC (kanske fler modeller som har detta problem) ? Nån som har nån bra lösning på stege/trappa för att ta sig upp och ner mellan sittbrunn och fördäck, när man gör det genom den öppna mittenframrutan ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
joven 0 Postad 12 Maj , 2009 Hej gnagis. Jag fixade problemet med en lös badstege. Den hänger i ett par korta bitar av aluminiumrör som är fastlimmade./Joven Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
gnagis 0 Postad 13 Maj , 2009 Tack för det tipset, joven Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser